TERMINY REALIZACJI


Doręczanie kwiatów


  1. Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  2. Doręczenie w 4 godziny. Na realizację Twojego zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 4 poniżej).
  3. Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem (+48) 698 66 50 70 lub e-mailowego:
    przesylkakwiatowawroc@gmail.com. Zobacz godziny pracy biura.
  4. Kwiaty doręczamy zawsze w wybranym przez Klienta przedziale czasowym.
    • 07:00-12:00
    • 12:00-17:00
    • 17:00-22:00
    • po godz. 22:00
  5. Doręczenie pomiędzy godz. 22:00, a 07:00 złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: przesylkakwiatowawroc@gmail.com
  6. Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: przesylkakwiatowawroc@gmail.com
  7. Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: przesylkakwiatowawroc@gmail.com
  8. Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
  9. Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
    • przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
    • do kościoła – wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
    • do domu weselnego – wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
  10. Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
    • do domu rodziny zmarłego
    • do kościoła przed ceremonią pogrzebową – ustawione przy trumnie
    • do domu pogrzebowego lub kaplicy – ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
  11. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty – ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
  12. Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  13. Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  14. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
  15. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  16. Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
  17. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  18. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  19. Przesyłka Kwiatowa PL nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
    • podanie błędnych danych adresowych.
  20. Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Przesyłką Kwiatową PL uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.